tisdag 31 maj 2011

Skapa minnen

För nästan ett år sedan var detta vad jag såg när jag tittade mig i spegeln, bilderna är tagna den 3 juni 2010!




Igår innan vi mammor i mammagruppen träffade för vår vinträff så passade jag på att fota mig, när jag för en gångs skull var lite fixad! Vet att någon efterlyste lite outfitsbilder, men jag är tyvärr lite tråkig på den fronten. Inte alltid man hinner fixa sig själv så som man kanske skulle vilja. Inte det lättaste med en liten kille runt benen så det blir mest att man slänger upp håret i en tofs och på med lite concealer och mascara samt bekväma kläder som man kan åla runt i på golvet när man busar och leker! ;) Ska jag bara gå här hemma blir det helt klart osminkat! Så något glamoröst liv är det då inte att vara mammaledig! ;)








Ursäkta vår smutsiga spegel, där skyller jag på Elliot!

Vinträffen var så lyckad, maten, sällskapet, vinet, ja allt var bara helt perfa! Hade så himla roligt och har riktigt ont i magmusklerna i dag av allt skrattande! Mer än så tänker jag inte säga för det får stanna mellan oss tjejer som var där! :) Men det känns helt klart som att detta gäng kommer att skapa många minnen tillsammans!

Imorgon blir en lite annorlunda dag för mig, känns lite pirrigt, men det kommer nog gå bra! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du var jättefin med din stora mage men du är verkligen superfin utan den också! Så smal du ser ut att ha blivit! Det måste vara jätteskönt att du hunnit tappa allt nu när sommaren är här:)
Hälsn Sofie i Ystad
Ps. Gillar verkligen din blogg

Anonym sa...

Så smal och fin du blivit efter graviditeten. imponerad!
/Sandra Stålberg

Anonym sa...

Man behöver inte sminka sig för att vara vacker. Jag tycker att du är fin som du är, smal och vacker. Din lille son är ett riktigt charmtroll, tycler jag också.
Vänliga hälsningar Madeleine

Anonym sa...

åååh vilken snygg klänning. Var har du köpt den?

Grattis till viktnedgången. Har du några tips på LCHF fukost förutom bacon, ägg o turkisk yoggi? :)

Har startat med LCHF sen två dagar tillbaka o är redan trött på bacon o ägg hehe :)Har du tips på några bra LCHF-bloggar?

Lindy sa...

Håller med övriga du var fin i bäbismage. och lika fin nu, blivit så smal. Fin klänning. Var har du köpt jeansjackan? ute efter en ny. tack för fin blogg.

Sofie sa...

Det är så skönt att läsa en ärlig blogg som beskriver mammalivet som det verkligen är för de flesta av oss! Blir så less på alla som ska vara så "stylade" & lägga upp allt från "Dagens outfit", maträtter till uppstylade bebisar DAGLIGEN.
Less is more & det är faktiskt finast!!