lördag 28 maj 2011

Sten!

Kikar in för att önska er en fortsatt trevlig lördag! Här har vi fotboll på teven (CL-final) och spel och dans precis utanför knuten! De hade slagit upp partytält längs strandpromenaden såg jag tidigare, och där har de nog lite festligheter för det är "Leende guldbruna ögon" och "Jag vill vara din Margareta" som spelas här för fulla muggar! Lite sommarfeeling sådär fast det är svinkallt ute så jag tycker synd om dem som befinner sig därnere. Men de fryser väl i och för sig inte kan jag tänka mig, har nog lite innanför västen så de håller sig nog varma! ;)

Idag har vi haft en effektiv dag här hemma då lilleman myst med farmor. Bjuder på lite bilder av det som gjorts, än är det inte klart, men när det blir det så kommer det bli så bra, så bra!

Vännerna Lisa & Mattias fick "lite" sten över så vi var inte sena att hjälpa dem att bli av med en del!











Inte klart ännu som sagt. Mer sten ska hämtas och det ska röjas till vänster om verandan där vi ska fylla ut med sten också.



Äntligen lades det sten under fönstrena med, som vi väntat! Över ett år sedan vi gjorde vid där snart! Men den som väntar på nåt gott ... gäller verkligen i denna familjen! ;)


Bilder på det färdiga resultatet utlovas! =)

1 kommentar:

Grodmamman sa...

Så snyggt! Skulle gärna lägga sten i vår rabatt på baksidan också och kanske att jag tar tag i det i sommar. Tycker att det är så snyggt och så slipper man ju en del ogräs också.
Kram