måndag 16 maj 2011

Tips

Hej måndag! Babyrytmik står på schemat idag som vanligt, först sover lille sin nap så jag passar på att surfa runt lite! Igår somnade han halv 8 efter bad så imorse hade vi en pigg liten kille redan vid sex! Lite för tidigt för min smak, men då har han ju sovit hela natten med så inte så konstigt att han vart pigg så tidigt! Tur det inte händer varje morgon i alla fall, tycker allt efter sju e lagom! ;)

Planen idag är även att införskaffa lite blommor till att ha ute och så kanske det blir en tripp till Ekohallen när pappsen i familjen kommer hem. Har sett att de har liknande mjölkkannor man kan plantera i så jag tänkte inföskaffa ett par sådana i så fall. Finns även något liknande på Ikea, men varför köra ända till Älmhult när man kanske kan hitta det i Fjälkinge?? :) Vi får väl se hur pigg Pelle är på att köra iväg när han kommer hem, annars tar jag nog en tur dit själv. Har ju ingen dans på måndagar längre, kommer känns tomt, men till hösten kör vi igen!

Förresten har jag märkt att ni blivit dåliga på att kommentera här igen. Ni är fortfarande många som kikar in och det är ju kul med lite respons också emellanåt, blir liksom lite roligare att blogga då. Så min fråga är vad ni vill se med av här i bloggen??? Blir ju en hel del om Elliot, inte så konstigt med tanke på att de mesta i vårt liv kretsar kring honom nu. Som ni säkert förstått så har vi lagt renoveringen på is ett tag, nästa projekt är gästrummet uppe, men känns inte så kul att vara inne och grejja nu när det är fint ute! Hoppas ni har förståelse för det, kommer komma mer av den varan lite längre fram istället! Men ge gärna tips på vad ni vill se mer av här så ska jag försöka tillmötesgå era önskningar! ;)



Sådana här typ menar jag! Fast jag såg nu på Ikeas hemsida att det svårt "Vas", så frågan är om dessa inte är lite för små ... Nåja, hoppas de har på Ekohallen, de brukar inte göra mig besviken! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Var på ekohallen igår, de har kannorna både i vitt och zink.

Sååå fina!

Lindy sa...

Hej, vet att man e dålig på att kommentera...får försöka bättra mig. All sorts inredningsfoton e kul, foton från barnrummet kanske? väntar barn i November :) Skoj är även foton på kläder du har på dig. tack och hej

Anonym sa...

Jag är dålig på att lämna kommentarer. Men du har en mycket fin hemsida och din lille son är jättefin. Jagg tycker om både hemreportage sat uppdatering i hur det går för ens familj och barn. Allt är intressant för mig.
/Madeleine Andreassen

Anonym sa...

Hei:)
Kjempekos blogg du har!
Dere bor på ett fantastisk vakkert sted - sååå fint!
Vivi :)

Anonym sa...

Vilka fräsiga krukor! Skulle kanske kunna vara något här hemma på framsidan. Vad kostar de???;) Kram Malin.

Josefine sa...

Jag älskar din inredning!