onsdag 11 maj 2011

Mysig dag!

Idag har jag och lilleman varit på äventyr! Haha, blev inte längre än till grannstaden Karlshamn men ändå! Behövde fylla på lite kortärmade bodysar till honom och hittade en del fint på Lindex. Jag älskar verkligen deras barnkläder, har fina både till kille & tjej. Gillar inte alls H&M lika mycket, handlar mycket hellre på Lindex! När lilleman fått påfyllning blev det visst en påse till morsan också. Ett par sköna slappa byxor, ett linne och nya öronhängen. Inte mycket men det är alltid kul att shoppa till sig själv också. Har ingen ro att göra det när han är med egentligen, kan säga att när jag skulle prova så gick det lite si så där! Elliot skulle envist krypa ut under dörren till provhytten och där stod jag halvnaken! Inte bästa kombon men det gick bra i alla fall. Nästa gång jag shoppar till mig får jag nog ha en barnvakt med mig! ;) Efter shoppingen åt vi glass på torget innan vi körde hem. Har haft en jättemysig dag med en av mina favvokillar!


Några bilder från dagen, batteriet dog tyvärr så det blev inte mycket bilder! =(








När vi kom hem fick Elliot testa pappas solisar! Nedan ser ni en av de bodysar som han fick. Dock blev denna ganska snabbt nerkladdad som med ALLT som han får på sig nuförtiden, går verkligen inte att hålla något rent mer än fem minuter!


Inga kommentarer: