söndag 29 maj 2011

Tack för att du är MIN!

Tänk att du är MIN! Tack för att jag får vara din mamma, du betyder ALLT för mig! Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka min skatt.




















Har haft en jättebra första morsdag med min lilla familj. Först mysmorgon med lilleman och sedan ett besök hos min älskade mami som fick en söt liten blomma från mig och Elliot. Därefter vankades det middag hemma hos svärisarna, vi blev bjudna på Grekisk pyttipanna, så himla gott!! En helt perfekt dag med andra ord, synd att det regnat och blåst bara men i veckan hoppas vi på bättre och VARMARE väder! Imorgon kväll stundar vinkväll med fina mammorna från mammagruppen, ska bli så mysigt! =)

Säger ett stort Grattis till Emelie och Christoffer som igår blev MAN & FRU! Många lyckönskningar till er!

3 kommentarer:

SOFIE sa...

Åh tänk att han nyss var sådär liten!! Mys! Vilka underbara bilder!! =) Massa kramar!!

Vitt för själen sa...

Låter toppen!

Grekisk pyttipanna är en av mina godaste maträtter..*sluuuurp*

Emelie sa...

Tack för gratulationerna o lyckönskningarna =). Ha en bra dag. Kram