fredag 10 februari 2012

Leva farligt

Fredagskvällen är snart till ända och jag sitter här proppmätt i soffan. Fina vännen Maja har varit här ikväll och vi plus Elliot har käkat tacos, riktig fredagsmat! :) Vi var båda gräsänkor ikväll, Pelle har spelar match och Danne är på jobbresa och passade då på att ha lite tjejmys med en massa snack. Är så glad för våra fina vänner som bor alldeles runtomkring oss så man kan träffas helt apropå utan att behöva göra någon stor grej av det liksom! :)

Nu är det Män som hatar kvinnor på teve men frågan är om jag blir så långvarig. Lilleman har busat järnet här ikväll och jag är helt slut! Inte mindre än tre gånger har han trillat/ slagit sig, han klättrar på allt och inser inte faran i vad som kan hända, så det har blivit en del springande för min del. Undra när han ska förstå att man kan slå sig?? Som tur är har det inte hänt något allvarligt och han har inte blivit avskräckt så jag misstänker att det fortsätter ett tag till! ;)

Så här satt han tidigare idag och tittade på barnprogram. Balanserade nästan på blöjan, tur den var så full att den gav ett bra stöd! ;))

Inga kommentarer: