söndag 26 februari 2012

Vår?

Idag har det varit vårkänsla i luften, underbart! Strålande sol och stilla så förmiddagen spenderades utomhus med lilleman. Promenad, bus och besök hos bästa vännerna som kom hem från Österrike igår hann vi med. Som vi saknat dem! Det var en trött Elliot som somnade efter lunch och sov i 2,5 timme! Jag passade då på att färga min utväxt som såg h e m s k ut. Kände verkligen panik och kunde inte vänta på en frisörtid så det fick alltså bli en budgetvariant. Blev helt ok så nu " håller" det ett tag till och jag spar samtidigt lite pengar, aldrig fel! :)

Eftermiddagen spenderades hos vännerna med fika och massa snack, lovely söndag med andra ord. Imorgon är det ny vecka och vi är ett steg närmare mars månad, vill ju ha riktig våååår nu! :) Snart, snart är den här!

1 kommentar:

Frida Iveskär sa...

Oj, vad långt hår du har:) Härligt!! Ja, det är förbaskat dyrt att gå till frisören. Tråkig kostnad. Jag har tur som har en syster som fixar mig ibland. Då blir det inte lika dyrt lika ofta. Men ditt hår ser friskt och tjockt ut:) Det är det viktigaste:)

kram