måndag 6 februari 2012

Så mycket ...

Det finns så mycket jag skulle vilja förändra här hemma. Har nog att göra med att jag varit hemma sjuk och inte sett så mycket annat än dessa väggar under en längre period. Vill byta ut, förnya och ändra om men är inte hundra på vad och hur. Skulle vilja ha en ny lampa över köksbordet. Älskar den vi har nu och den har ett stort affektionsvärde för mig då Mammas bästa vän Gittan, som tyvärr lämnat detta livet, har gjort den. Tyvärr är den bränd på ena sidan, och fast jag sprejat med vit färg så syns det tydligt. Därför är det nog dags för nåt nytt där, frågan är bara vad??

Jag skulle också vilja ändra om helt och förnya i sovrummet. Är så trött på vår Malm- säng och vill helst ha en Leirvik från Ikea. En fondtapet alternativt en brädvägg bakom sängen är jag sugen på, en Hemnes-byrå och lite nytt till sängen står också på önskelistan. Om det finns någon som mot förmodan har en Leirvik att sälja så hojta till! ;-) Vi får väl se hur alla mina planer går, är ju inte snabbast när det gäller att bestämma mig heller...

Inga kommentarer: