söndag 19 februari 2012

Vardag

Ja då var det måndag imorgon och vardag igen! Fast jag är ju en sån som gillar vardagslunken med allt vad det innebär så det känns ändå helt ok! :) Känns så härligt att man har ett jobb som man trivs med och som man längtar till på söndagarna. Ingen söndags-ångest här inte!

Vi har haft en mysig söndag som började med mamma-barn träff hos Åse här i Hällevik tillsammans med resten av Hälleviks- mammorna. Mysigt som vanligt och det snackades en hel del, och fikades så klart! Barnen lekte så fint och jag blir nästan rörd när jag ser MIN lille kille som leker alldeles själv med de andra i Bellas rum utan att ha en tanke på sin mamma. Min stora, fina Elliot! Tänk att de inte var många månader gamla när vi träffades första gången, och nu leker de med varandra, har kul och busar. Det är verkligen lycka att se dem!

Lite bilder på de fina blommorna som Pelle fick igår.

3 kommentarer:

Ann-Helen sa...

Och av allt fint så var det silverfatet (bild 3 och 4) som mina ögon fastnade lite extra på.. Vart kommer det ifrån??

Frida Iveskär sa...

Härligt med alla dessa blommor. Man borde unna sig lite blommor då och då. Det känns verkligen mer mysigt hemma då. Hoppas ni har en fin måndag:)

kram

Anonym sa...

Hej!

Såg i tidigare inlägg att du hade kollat in fjärilstapeter, något jag också funderar på att ha här hemma. Tänkte tipsa om att de finns superbilliga på rusta, 99 kr rullen om jag minns rätt!
Lycka till!