fredag 25 juni 2010

Glad midsommar!

Här skiner solen och det är redan 20 grader! Hoppas ni alla får en underbar dag och kväll! Själv ska vi ha lite sillunch här hemma med min familj, svärisarna och mormor och morfar, fyller ju även år idag! (28 för er som undrar!) =) Mamma har varit så snäll och fixat och donat här så jag inte ska behöva anstränga mig, puss på dig mamma! Har haft lite mensvärk både igår och även idag, något känns annorlunda helt klart. Vi får väl se vad som händer. Blixten får komma när h*n vill, men jag uppskattar om h*n väntar tills imorn iaf, vill ju att vår Blixt ska ha en alldeles egen födelsedag, inte samma som sin mamma!

Ikväll ska vi fira tillsammans med goda vänner. Jag ska parkera mig i en "baden baden" stol och sitta där hela kvällen. Umgänget med nära och kära är något jag verkligen behöver just nu! Längtar!









Magen vecka 36, bilder från igår. Väldigt oglamorösa sådana, men det blir en del sådana bilder nu! Tycker magen har sjunkit en del!

Privata bilder

2 kommentarer:

Caroline sa...

Grattis på födelsedagen och glad midsommar!

lis sa...

Grattis i efterskott... Blev det någon bebis igår? =)