söndag 20 juni 2010

Utomhus-tankar

På fredag är det inte bara midsommarafton utan även min födelsedag! Det slog mig idag när syrran frågade vad jag önskar mig. Har inte haft en tanke på det eftersom det varit så mycket annat nu som hänt den senaste tiden. Presentkort och pengar är ju alltid en klassiker, men av mamma och pappa ska jag nog också få ett litet möbelset som vi kan ha framför huset. Vill bara ha två enkla stolar och ett litet runt bord, helst i vitt, inget märkvärdigt alls, det ska smälta in med övriga huset. Till det hade jag tänkt ha helsvarta eller svart/vita dynor. Tror det kan bli fint!








Hittade denna grupp hos Harald Nyborg, den var fin! Dynorna kommer från Ikea.




Såg också att denna godingen fanns hos Harald Nyborg, den hade man ju inte tackat nej till! Hade passat perfekt på vår innergård, bra amningsställe! ;)

Inga kommentarer: