torsdag 3 juni 2010

Vecka 33

Hej!

Har varit dåligt med bloggande på de senaste dagarna men det har ju sina förklarliga skäl; sommaren är ju här!!! Äntligen! Så bitter som jag varit över pissvädret, nu har jag äntligen fått min värme! På gott och ont kan jag tillägga, att ha x antal extra kilon tar ut sin rätt i värmen och det är tungt, varmt och SVETTIGT! Benen och fötterna har svullnat en del bara de senaste dagarna och jag känner mig större och klumpigare. Antar att det är nu jag börjar samla på mig vätska, ska bli intressant att se vart det här slutar! =)

Blixten lever runt och har sig, framförallt på kvällen/natten. När jag ligger på sidan blir h*n verkligen förbannad, helt sjukt vilka konster som görs då! Även om det gör ont är det mysigt också, tänk att det är en liten person, en liten människa inne i mig som gör allt detta så jag känner det, heeelt fantastiskt!

Nu är vi inne i vecka 33 och det börjar så smått närma sig. Spännande, skrämmande och förväntansfullt Har packat en del i BB-väskan och snart bär det av till Ikea för de sista sakerna inför Blixtens ankomst. Gud vad vi längtar!



Lite bilder från vecka 32, tänkte ta nya imorn! =)









Privata bilder

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vädret är ju underbart just nu, men jag har full förståelse för att det är extra jobbigt nu i slutet av graviditeten!:)
Kram

Melanie sa...

Yes, nu är vi verkligen snart i mål. Jag kan inte fatta att tiden går sååå fort, helt galet! Vi ska också ta en tur till Ikea snart och inhandla det allra sista. Tänkte tvätta alla kläder osv under helgen också, så det är klart. Någon BB-väska har jag inte packat än, men jag/vi ska ej ha med så mkt så det går ju fort. Hoppas allt är bra med dig och att du får en härlig dag, kramar!

Anonym sa...

Av bilderna att döma tror jag bergis att Blixten är en flicka! Du bär din mage väldigt högt. Lycka till!