fredag 11 juni 2010

Sommar???

Hej på er i höstrusket!

Ha ha, nej men skämt och sidor så känns det nästan som höst ute. Framförallt nu ikväll när regnet smattrar mot rutorna och det känns mörkt och grått ute. Var så glad för det fina vädret vi hade förra helgen, varför kan det inte alltid vara så på sommaren? Nej, släng in lite höstrusk emellan så man blir på riktigt bra humör! :/ Usch ja, humöret är inte på topp sådana här dagar.

Som jag nämnde tidigare har ju Sweden Rock Festival dragit igång här nere. Igår åkte vi dit en liten sväng tillsammans med våra vänner Maja och Daniel. Min plan var att köpa Langos, var grymt sugen på det igår också nämligen! När vi kom dit konstaterade vi att det fanns en hel del roligt folk att titta på, herregud vad vissa såg ut och som de betedde sig sen (berusade då alltså)! Riktigt kul att titta på! Langosen inhandlades snabbt och åkte lika snabbt ner i magen, gud vad gott det var! Planen var även att höra några strofer från Aerosmith som skulle spela på stora scenen. Förhoppningarna om att få se en skymt av dem var dock inte så höga eftersom vi stod utanför själva spelområdet. Men vi lyckades få riktigt bra platser utanför som gjorde att vi kom nära scenen och såg och hörde allt riktigt bra, lycka! Så vi diggade med i nästan en och en halvtimme, så länge har jag nog inte stått upp på tre månader! Men det gick bra och Blixten höll sig lugn i magen, tror inte rockmusik är något för h*n precis! ;)

Dock var det en bit att gå till bilen, vilket kändes i både bäcken, i fogarna, ryggen, ja mest överallt! Shit vad osmidig man har blivit, tror mycket beror på mitt stillasittande de senaste månaderna. Tanken slog mig att det ändras väl efter graviditeten? Tänk om man nu framöver ALLTID kommer ha såhär ont överallt?? Nej, fy fasen det hoppas vi inte!! Idag har jag i alla fall haft ganska mycket sammandragningar och träningsvärk i kroppen. Kanske inte var så klokt att ge sig ut igår, men för mig var det i alla fall värt det med tanke på hur långt tid jag faktiskt vilat.

Fredagskvällen blir iaf lugn hemma i soffan framför fotbolls VM, sambon har makten om fjärren ikväll! =)

Trevlig helg!










Gummitstövlar får man ju ha när det är "höst" ute! ;)


Privata bilder

3 kommentarer:

Josefine sa...

Vilken fin blogg du har! Har varit inne och läst här några gånger :) Hoppas allt går bra med magen, lycka till!

Alexandra sa...

Ja visst har leia blivit stor! =)
Klänningen är från MQ, ska ha den på bröllop nästa helg.
fin mage du har! =) kram

Janni sa...

ja usch för detta vädret..
Ja sötsuget verkar dom flesta få så, hihi!!

hoppas du och fina magen mår bra! kramar