fredag 9 april 2010

Kalajs

Nu ska vi strax iväg på kalas till vår fina vän Lisa och hennes lilla familj. Vi är ett gäng som brukar umgås och idag ska alla hem till Lisa, Matte och lilla Love för att fira Lisa. Ännu en underbar dag har det varit idag i Hällevik, så mysigt! Har minsann fått lite färg i ansiktet tror jag! =)








Hoppas ni alla får en bra fredagskväll, det tänker iallafall jag ha tillsammans med våra fina vänner! Ska tanka riktigt mycket energi, är ju så tråkigt att sitta här hemma själv om dagarna!

3 kommentarer:

Janni sa...

Fin du är!

Janni sa...

tack så mycket, oo ja man längtar nu!! men jag ska inte börja rida igen som innan, min syster har mina hästar nu!
kram

Tess sa...

Helt frälst i dina glasögon, vart är de inköpta? Sån söt mage du har fått. Hoppas allt är bra. Kram Tess