lördag 24 april 2010

Sanna vänner ...

Dagen här i Hällevik har varit helt underbar! Riktig sommarvärme på vår innegård, så nice! Har suttit i en solstol och bara latat mig. Pappa har hjälpt oss att klippa gräsmattan, svärmor har "vallat" runt älsklingen för att titta på lite fotboll och min underbara mamma har handlat och damsugit här hemma! Vilka fantastiska människor man har runtomkring sig! Även våra fina vänner är alldeles underbara! Har fått två stora buketter med fina, rosa blommor denna vecka av mina underbara friends! Tack för att ni finns!


Blixten har busat på rejält idag och framförallt inatt. Pelle hade sååå ont i sin axel när bedövningen släppte att det inte blev många minuters sömn för varken honom eller mig. Jag hade så ont i själen av att se att min älskling mådde så dåligt. Tror även Blixten kände av min sömnbrist för h*n busade på som tusan och riktade framförallt in sig på urinblåsan och revbenen. Trots att det inte är så skönt när "gympa-passen" sätter igång så kan jag inte låta bli att njuta av det! Det är ju vår lilla bebis som ligger där inne och pockar på uppmärksamheten, så jäkla häftigt!


Kvällen här hemma blir lugn och skön. Precis som de flesta dagar nuförtiden. Antar att man får passa på att njuta nu när man MÅSTE ta det lugnt, det blir nog andra bullar om ca tre månader! =)


















Privata bilder

4 kommentarer:

Janni sa...

Ja det hoppas jag för det är inte lätt att vänta när man längtar såå mycket!!
ja ska föda i sverige, så det ska vi hinna helt enkelt!!

Hoppas ni får en mysig söndag!

Therese sa...

Hittade hit av en slump,måste säga att ni har ett supersnyggt hus.har ni verkligen lyckats bra med.
och ett stort grattis till bebisen i magen,e själv 2 barnsmamma o vet hur underbart det är o va gravid o sen få bli mamma(trots att graviditeten inte alltid e mysig)
lycka till önskar jag dig/er
Therese

SOFIE sa...

Åh vad fint ni har fått det i köket =) Stort grattis till Blixten! Gud så härligt! Massa kramar!!

Pernilla sa...

Tack snälla för era fina kommentarer!