onsdag 28 april 2010

Platsbyte!

Hej svej!

När man sitter här hemma dagarna i ända så ser man saker som man retar sig på (allt damm som samlas, all renovering som blivit lidande mm.) och man kommer på nya tankar och ideer. Slutsatsen är alltså att det är rent livsfarligt att bli sjukskriven! Idag kom jag på att vi kunde flytta på vår vita Lack-hylla från hallen (har aldrig gillat den där) in till vardagsrummet och ha den som vedförvaring bland annat. Kan nog bli snyggt! Problemet var ju bara att jag inte kan flytta saker hit och dit själv längre och sambon är ju som nämnts också lite handikappad för tillfället. Fick alltså snällt vänta hela dagen tills pappa kom hem från jobbet så han kunde hjälpa oss.

Hyllan är nu flyttad och jag tror faktiskt jag är nöjd. Tar alltid lite tid för mig när jag gjort en förändring här hemma att vänja och bestämma mig för om jag låter det vara så eller om jag ändrar igen. I detta fallet tror jag att den får stå kvar ett tag!

För övrigt ligger jag inne med världens grymmaste halsbränna! Aja, aj, aj vad det bränner i halsen, så obehagligt! Har inget att ta för det heller här hemma, men sambon skulle ta med sig från sin mammas när han tittat klart på fotbollen där. Det är verkligen hemskt att ha denna halsbränna! =( Annars har Blixten varit ganska lugn och snäll idag. Det är först nu framåt kvällen som h*n busar till det lite. Blir lite orolig ibland på dagen om man inte känt sparkar på ett tag, men jag vet ju också att de sover en hel del nu. Känner dock av lillfisen hela tiden mer eller mindre men det är mest sparkar och boxningar på kvällar och nätter. Hoppas det är normalt, man blir ju som nojjig för allt! :/








Privata bilder



Förresten ett STORT GRATTIS till Janni och hennes Mads som äntligen fått sin lilla flicka!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint det blev!! En sån ska vi införskaffa oss :-) Jo då så att, härmas får man! Hörs och ses i morgon. Massor av kramar TILL DIG FRÅN MIG <3

Från koja till slott sa...

Jaså det får man M8??? ;)

SOFIE sa...

Det blev ju supersnyggt!! =) Kramar!

tinaminastina sa...

Hej där!! Tack för din kommentar....förstår att det kliar i fingrarna när du måste vara still och vila....skönt att få hjälp att genomföra ideérna! Fint blev det med hyllan som vedförvaring....

Det var ett tag sen jag var här hos dej...massor att kika igenom. Ni har ett underbart fint och smakfullt hem!

Var nu rädd om dej...

kram/tina

Grodmamman sa...

Blev ju jätte snyggt!
Kan tänka mig att du hinner tänka ut både det ena och det andra när du ligger där på soffan!:) Bra att du klarar av att vänta på hjälp i alla fall.
Jag hade också sådana perioder när det kunde gå en hel dag innan jag kände sparkar och buffar, men sedan var det full fart på kvällen.
Kram

Lis sa...

Tyckte den hyllan passade kanon där. Snyggt!!! Ha en bra dag. /lis

minnemonne . sa...

Det blev ju kanonbra ! :)