onsdag 22 april 2009

Har redan flyttat ut ...

... ja inte ur huset, utan utomhus!! Nu ligger min fokus mycket på fönsterna, som vi ska måla och sätta spröjts på. Har lite funderingar på vad som är snyggt, finns ju väldigt mycket att välja emellan! Hittade dock ett fint hus på Hemnet där jag såg en variant jag inte sett tidigare. Tyckte faktiskt det var snyggt, så det kanske skulle va nåt??? Tror faktiskt jag ska testa med att sätta vita pappersremsor på utsidan för att se vad som blir snyggast, låter kanske knäppt, men that´s me! ;)












Bilder lånade bla från Hemnet och A-hus
Den första bilden visar hur vi hade tänkt från början, dvs enkelt och stilrent, gillar inte för mycket krussiduller liksom! De två sista bilderna var de jag såg idag på Hemnet. Också snyggt, enligt mig iaf! ;)

2 kommentarer:

Malin Winbladh sa...

Jag tycker det låter som en bra idé att testa med pappremsor!
Hälsar
/Malin

Anonym sa...

Bra idé med remsor. Du kan ju ta dekorplast o prova med också. ;)

Kram!!! /Malin I&D