tisdag 14 april 2009

Nu så!

Hej hej på er! Idag har jag och sambon verkligen varit duktiga! Direkt efter jobbet började jag måla i uterummet och sambon att lägga klart det sista på golvet i vardagsrummet. Så nu är golvet äntligen färdiglagt, känns super! Till helgen ska jag införskaffa material så vi kan behandla det, har blivit lite uppskjutet pga. annat, men nu så ska det bli av! Gud vilken skillnad det är i vardagsrummet om man tänker tillbaka på hur det såg ut när vi flyttade in! Blir snart lite tillbakablickar känner jag, har ju hänt en del på 6 månader!



Uterummet är dock inte färdigmålat, tar lite längre tid! Hade faktiskt glömt hur jobbigt det var att måla furu-plankor, men fint blir det. Hoppas, hoppas vi hinner klart till fredag då vi ska "inviga" det!


Nu är sambon och hämtar lite "skräpmat" till oss, får man faktiskt unna sig när man varit så duktiga!!











Privata bilder


Vill även säga ett stort grattis till min bästa vän Carro som fyller 27 år idag!
Älskar dig vännen!






7 kommentarer:

jessi sa...

det blir så fint hemma hos er, huset ni har köpt är är charmigt!

självklart var ni värda lite skräpmat som ni har jobbat o stått i!

Favoriterna sa...

Men ÅHHHH vad snyggt det blir. Ni är så himla duktiga som jobbar på så bra. Men det är klart!! Det är ju skojigt när resultatet blir så bra.
Ha det gott.
Kram.

Anonym sa...

Ert golv är underbart! :) Ni har fått det så fint i ert hus. :)
Du är nöjd va?

Kram & godnatt /Malin I&D

Grodmamman sa...

Det blir ju jätte fint!
Kram

Anonym sa...

Hej gumman! Ni får de finare för varje dag där hemma. Du har en dold talang, jaja flera då, men tänker främst på att du är så händig o "pysslig".
Tack för att du uppmärksammade min B-day =)
KRAMAR

Malin sa...

Det blev ju superdupersnyggt!!! Jag vill ha sådant golv på vår ovanvån sen. Kram

Anonym sa...

fint