måndag 6 april 2009

Nu fick jag äntligen tummen ur!



Halloj! Ännu en måndag är avverkad. Skönt att det bara är en kortare vecka eftersom det är påsk. Slutar vid tolv på torsdag och sedan är man ju långledig, skööönt! Har haft många som undrat om jag inte har påsklov precis som de flesta andra lärare i södra Sverige just nu. Svaret är alltså nej, detta eftersom jag arbetar med svenska för invandrare och de har inte samma terminstider som våra svenska elever. De har ett visst antal veckor de ska vara i skolan, och därför faller sport- och påsklov bort. Tyvärr får man väl säga eftersom jag mer än gärna haft en vecka ledigt och ägnat mig åt huset. Men nu är det som det är, och man finner ju sig i det liksom! Idag fick jag även reda på en rolig sak, och blir det verklighet av det kommer jag att meddela er! =)



Har ju lovat er bilder på ritningarna av vårt utbygge, och nu har jag äntligen haft tid att ladda upp dem! Dock är kvalitén inte den bästa som vanligt, men jag hoppas ni ser ändå!

Bild 1: Visar hur det kommer se ut från framsidan. Dock ska vi nog ha altan framför utbygget också. Vi ska även ha ett annat räcke än det som är på bilden. ;)

Bild 2: Visar planlösningen uppe

Bild 3: Visar hur det kommer se ut när utbygget är klart här nere. Väggen mellan köket och det som står som "matrum" ska bort så vi öppnar upp!

Bild 4: Utbygget från gavelsidan som är mot havet

Bild 5: Utbygget från gavelsidan som är mot grannen

Privata bilder

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser finfint ut på ritningarna! Vad duktiga ni är!!

Kram kram

Malin I&D

Favoriterna sa...

Åh vad fint det kommer att bli. Kul när dom väl sätter igång sen!!
Och vad är det nu för spännande som händer i ditt liv? Nyfiken=)
Kram Jessica

Grodmamman sa...

Ser fint ut på ritningarna! Ska bli kul att följa när ni väl sätter igång!
Här ska jag vara ledig ons-tor nu och det ska bli sååå skönt!:)
Kram