fredag 24 april 2009

Härliga helg!

Hej svej!


Precis hemkommen från match som älskling spelat, blev 2-2 så vi är väl inte helt nöjda här hemma ikväll! Dock är det ju helg, vilket känns helt underbart! Hoppas solen håller sig framme (vilket de tydligen lovat) så man kan njuta ordentligt hela helgen lång!! Imorgon bär det av till Kristianstad för köp av färg till golvet och det blir ev. en kik på Village också! Min lön har ju tyvärr inte kommit ännu som många andras, får inte förren den 27:e, men det kanske blir något litet köp iaf!


Hoppas ni får en underbar fredagskväll samt en härlig lördag med mycket sol!


Privat bild

6 kommentarer:

Malin Winbladh sa...

Själva gläds vi årt 3-0 för yngsta dottern där maken är tränare, helgen börjar på topp;-)
Hälsar
/Malin

Från koja till slott sa...

Malin: Grattis, vad kul! Kommer ihåg när min lillsyrra spelade en massa matcher, hejade alltid på dem och vilken glädje det var när de vann! ;) Nu när sambon spelar så känns det mer på "allvar", förlorar de, ja då är det sura miner hela kvällen! :/

Kramar Pernilla

Grodmamman sa...

Här är det också lön den 27:e, men sambon fick sin idag!:)
Sambon spelade bandy när jag träffade honom så jag vet hur du har det!:)
Kram

Från koja till slott sa...

Grodmamman: Sambon fick sin idag oxå =) Fast när det gäller inrednign så spelar just DET inte så stor roll, tyvärr! :/

Kram Pernilla

Caroline sa...

Låter som en bra dag! Fin bild! Ha det bra!

jessi sa...

jag får också lön 27, har aldrig haft det så förut men så är det i min nya arbetsplats. men men det som är bra att vi har det roliga framför oss!

kramar