torsdag 16 april 2009

Så trött ...

Tack alla rara för era kommentarer ang. matbordet! Tror vi satsar på det ovala, gillar det mer och det ger ett mjukare intryck. Vad gör 500 kronor mer eller mindre!? ;) Min söta Carro har det hemma i sin lägenhet och det är verkligen superfint så jag hoppas det är ok med henne att jag "härmas" !
Måste bara få säga att jag blir oerhört glad för er som tar er tid att kommentera här, ge tips och idéer, uppmuntrande ord och peppningar. Ni är verkligen så himla underbara och aldrig hade jag trott att så många ville följa vår renovering! Tack, ni är guld värda!
Men så ibland kommer det någon person som bara måste kasta en massa skit, som dessutom ska klaga. Att de även ofta går under signaturen "Anonym" visar bara att de är så patetiska och fega. Jag brukar inte ta åt mig av sådana kommentarer, men kan bli väldigt irriterad på att folk tar sig TID att sitta och skriva sådant till andra personer enbart för att vara taskiga. Nej, har ni något att säga så skriv åtminstone ut vilka ni är och stå för vad ni skiver. Ofta kan jag räkna ut att det är personer som vet vem jag är och antagligen irriterar sig på ett eller annat sätt. Till er säger jag bara att det är fullständigt frivilligt att titta in på min blogg och om ni inte gillar det jag skriver så är det bara att sluta att titta in ...
Ahhh, kände att jag bara var tvungen att få skriva av mig!

9 kommentarer:

Helena sa...

Hej!
Självklart är det kul att få följa er resa till ert drömhus.Fattar att det kan svårt att inte bry sig om dumma kommentarer.Men försök ändå.
Fortsätt och skriv på ett så härligt och inspirerande sätt som du gör.
Må så gott.
Kram Helena

Maria sa...

Håller med Helena här ovan helt och fullt!

Orka ignorera och fortsätt skriva på ditt sprudlande, glada och inspirerande sätt!

Vad gäller ditt bord tycker jag precis som de flesta. Gå på det ovala:)

Massor av cyber kramar till dig goa människa!

// Maria

Carro sa...

Hej vännen,

Det är helt lugnt för mig om ni skaffar ett likadant bord som jag har. Jag har ju hittat en del inspiration i ert hus, som du vet.. =)

Nilla, de som lägger energi på att skriva dumma saker till dig gör det helt i onödan...Du som är en stark o självgående tjej som alltid framför dina åsikter kommer ju inte att ta åt sig det minsta av vad anonyma, osäkra spioner framför. Så tror jag iaf...

Ses vi imorn?
KRAM Carro

Anonym sa...

Hej!
Kul att kika in på din blogg, du inspererar verkrligen!

Grodmamman sa...

Håller med Helena och Maria!:)
Gillar inte jag en blogg så går jag bara vidare, alla är vi olika och har olika tycke och smak.
Fortsätt som du gör!:)
Kram

In my house sa...

Nämen Guuud,,,, är det samma anonyma person, som har vågat dig fram igen!!!!!
- Det lyser avundsjuka!!! hihi,,, alltid kul att reta någon och att någon orkar ens bli retad!!!! inte mycket till egen fritid och liv inte....

- Och det är ALLTID någon som man känner, vet vem man själv är, eller HAR känt.....


Kraaaam j

Anonym sa...

Heja Pernilla !!
Fortsätt med din härliga blogg.
Det är så roligt och inspirerande att läsa. Jag njuter av att du kan göra anonym sjuk av avund.Du vet väl att det kan vara någon i din vänskapskrets!!!Jag har varit med om något liknande,men då var det anonyma brev.
Kraaamisar AnnBritt

Caroline sa...

Jättefin blogg! :D

Anonym sa...

Heeej!! NIlla! äntligen har jag fått tummen ur att skriva till dig! fasen vilket fint hus ni har fixat... gick förbi med Boris här om dagen men det var ingen hemma. Boris luktade lite sedan gick vi vidare.... hoppas allt är bra med er, och du förresten nu har vi köpt en liten gård1 så nu är det min tur att börja renovera. Kram! Jenny.