onsdag 1 april 2009

Lite plantering


Här händer det grejer idag! Grabbarna (pappa, sambo och syrrans kille) håller på att lägga golv. Jag är helt slut efter plantering och lite fix ute, så jag och mamsen sitter i soffan och dirigerar killarna i deras arbete. Inte så uppskattat kan jag säga! ;) Dock vet jag inte hur långt de hinner idag eftersom det tydligen stundar en landskamp i fotboll på Tv som är livsviktig ...


Lite bilder på mina planteringar. Dock hade jag köpt för lite blommor, har några krukor till som ska fyllas! ;)








Privata bilder

3 kommentarer:

Signe 1 sa...

Jättefin plantering, åhh äntligen verkar det vara vår i antågande.-) Själv måste jag få en trädgård först innan jag kan piffa ute;-) Kram Sofia

Grodmamman sa...

Jätte fina planteringar du har gjort! Hoppas att jag ska hinna med några i helgen.
Kul med ritningarna också!
Kram

Maria sa...

Hej Pernilla, känner igen mig när du skriver tt det inte är så populärt att sitta i soffa och styra och ställa över gubbar som jobbar haha.

Jag kunde sjunga "jobba, jobba, joooobbba" åt mina jobbare. Inte var det poppis heller:) haha

Vilka snygga planteringar och vilka jättesnygga krukor! Vart har du hittat dem???

Kram Maria