fredag 10 april 2009

UNDERBART!!


Hej allihopa!!! Idag är det nästan kriminellt att vara inne, vädret är helt fantastiskt hos oss och det är verkligen VARMT! ;) Golvläggning pågår för fullt och jag ska bege mg ut igen i trädgården och fixa lite! Gårdagen spenderades med bebeismys, stekt sill och underbart sällskap. Kvällen bjuder nog på en liten utgång, eventuellt iaf! Hoppas ni alla får en underbar dag i solskenet denna långfredag!











Jag vill även önska er alla en Glad Påsk!!
Kramar Pernilla

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Här har vi också underbart väder! Ska ta mig en promenad när jag bloggat färdigt!:)
Ha en bra påsk!
Kram

jessi sa...

Ljuvligt med värmen, ha det så skönt i trädgården din!

Glad påsk!

Favoriterna sa...

Ja Glad Påsk på dig med. Hoppas ni får en riktigt mysig helg. Ikväll blev det äntligen premiärgrillning. Mmmm, underbart.
Ha det gott.
Kramis.

Camilla Lanner sa...

Glad påsk på dig. Själv har jag inte tid med sånt. Fick ett ryck igår att jag ville ha en liten uteplats så vid 13.30-tiden körde vi iväg och fixade sten o singel. Var klara ca 20.30. Då hade vi grävt upp 10-11 kvm gräsmatta och anlagt ny uteplats. (vi skakade bort all jord från grästuvorna och återanvände i den gamla whiskeytunnan, som verkligen stank whiskey när vi delade den) Bar nästan 700 kg singel. Du kan ju bara ana hur jag känner mig i kroppen idag. :-D
Kram Camilla

In my house sa...

Jaaaaa, visst är det underbart!!! solen värmer riktigt!!!! Jag kommer ihåg att även du lider av solanorexi,,,, man får sånt samvete, varje gång näsan håller sig inne =)

Glad Påsk Kram j

Signe 1 sa...

Fina bilder!:-) Idag skiner solen redan o man blir såå glad!:-) Ha en fin dag, Kram Sofia