fredag 15 maj 2009

ÄNTLIGEN!!

Nu är det äntligen helg!!!! Såååå skönt!! Förvisso är fredagen snart till ända, har hjälpt Oksana skruva ihop lite möbler hemma hos henne samt kollat på sambon när han spelat fotboll. Nu sitter vi här i soffan och har det mysigt! Imorgon blir det middag ute med några jobbarkompisar, ska bli trevligt!


Idag kom mitt paket från inredningspartyt som jag beställde! Är supernöjd med sakerna, var bara det att jag endast fick en ljusslykta på fot, hade beställt två. Ska försöka kontakta dem imorgon och se om det blivit något fel.



Nej, nu ska jag fortsätta att slappa i soffan!

Hoppas ni alla får en trevlig helg!

Skulle egentligen varit två ...











Två nya, silvriga vaser har fått flytta in. Dock har jag ej beställt dessa därifrån ...






Hoppas denna underbaringen vill överleva hos oss ...




Mina fina "Prinsesskronor" som jag köpte ...









Privata bilder

6 kommentarer:

Johanna sa...

Gillade verkligen prinsesskronorna! Vart har du köpt dem?
Sen undrar jag om du har något tip på vart man kan hitta snygga fondtapater? Min pojkvän ska flytta in hos mig och vi funderar på att tapetsera om lite :)
Kram

Grodmamman sa...

Så fina saker du har köpt! Gillar stormlyktan!:)
Vattna inte orkidéen för ofta utan låt den gärna torka ut emellan. Det funkar på mina och de blommar nästan hela tiden. En av få blommande blommor som trivs hos mig!:)
Ha en bra helg!
Kram

jessi sa...

sååå fina prinsesskronor, varifrån?

jag gillar ert hem!

Caroline sa...

jättefina ljuslyktor. Ha det bra!

Anonym sa...

wow vad fint!

kram malin

Rebecca sa...

Hejsan! Min sambo hittade din blogg och jag fastnade direkt. Han har även jobbat tillsammans med din sambo. Tänkte höra med dig, vi har betsat vår trappa, ville ha den helt vit men sambon drog sig för det. Hur har ni fixat er? Blir trappan hal? Kram Rebecca