torsdag 7 maj 2009

Inredningsparty!

Hej! Tack så mycket för era gratulationer till min tillsvidareanställning! Blir jätteglad att så många tar sig tid för att gratulera lilla mig, människor som jag inte ens känner, känns överväldigande! Idag är jag bättre i magen, men ryggen är inte riktigt ok ännu. Vet inte om det är något virus som satt sig där eller om jag helt enkelt borde byta ut min madrass i sängen. Vi får väl se hur det hela utvecklar sig.
Ikväll ska jag på inredningsparty till min söta vän Emma! En tjej har börjat sälja inredningssaker, ungefär som sminkprodukter, som man kommer hem till folk och demonstrerar! Ska bli superspännande att se vad hon har för saker att sälja. Kan tänka mig att det blir ett och annat köp ... ;) Tänkte ta kameran med mig, så eventuellt kommer det lite bilder senare!
Må så gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men vad spännande det låter. Hoppas på lite bilder sen.
kram kram

jessi sa...

kul med inredningsparty, du får berätta mer sen!

hoppas du blir helt bra snart!