måndag 4 maj 2009

Vardag igen ...

Hej! Jaha så var det måndag igen och tillbaka till vardagen! Och det fina vädret verkar vara bortbytt mot lite kyligare vindar och till och med regn. Hoppas verkligen att det blir bättre till helgen, man är ju bortskämd med värme och sol nu!


Igår blev det åter en tripp till Ikea för mig. Oksana skulle dit så jag hängde gärna på, ni vet ju hur mycket jag älskar det stället! ;) Dock fick jag hålla lite i plånboken denna gång, blev en hel del shoppat förra veckan ju! Men fick med mig en del iaf, har dock inte fixat upp allt ännu ...

På torsdag ska jag på Inredningsparty till min vän Emma, ska bli spännande att se vad det är för produkter! Blir nog en del shoppat där med misstänker jag! ;)
Lite av mina inköp, lampor, växter samt en blårandig matta till uterummet. Kanske inte så praktiskt men den var väldigt billig så jag var bara tvungen att slå till!
Privata bilder

2 kommentarer:

Signe 1 sa...

Åhhh Ikea, mitt andra hem!! Fina bilder du visar! Kram Sofia

Grodmamman sa...

Ibland måste det estetiska gå för det praktiska, eller hur?!?:)
Kram