söndag 24 maj 2009

HBG-shopping

Hej! Nu är danshelgen över och likaså dansträningen. Har varit en hektisk men superrolig helg, älskar verkligen att dansa! Kommer sakna det nu i sommar, nu gäller det att hitta andra träningsformer istället.

Idag har jag varit i Helsingborg med Oksana. Planen var Väla köpcentrum samt Ikea. Dagen var jättemysig med många fina köp! Jag är faktiskt mycket nöjd med mina klädköp, har uppdaterat vår/sommargarderoben. Längtar efter att få använda allt nu, är inte ofta jag är nöjd när jag väl kommer hem! Handlade även en del inredningssaker och lite på Ikea så klart! ;) Lägger upp lite bilder på det imorgon!

Idag blir det istället lite bilder på mina klädköp för ovanlighetens skull, man måste ju få variera sig! ;)



Mina inköp från Lindex, H&M och favvoaffären Gina ...





Vi var verkligen supernöjda med hur bra vi packade bilen, och att vi faktiskt fick plats med allt!








Privata bilder

8 kommentarer:

Malin sa...

haha...där ser man! Ja vi stötte kanske på varandra utan att veta om det! Jisses som ni shoppat! Fina kläder! Den där jeansklänningen kikade jag också på:) Kram kram

Signe 1 sa...

Wow vilkwn pingla!1:-) Och vad mycket snyggt du shoppat! Älskar kläder lika mycket som inredning! Kram Sofia

Grodmamman sa...

Vad kul med shopping! Här köpte jag en hel del sommarkläder förra månaden, men ett besök till IKEA vore inte helt fel!:)
Duktiga bilpackare också!
Kram

In my house sa...

Ååååååå, jag gillar dina klädköp..... Håller helt med om Gina,,, man hittar alltid massor av fina kläder!!!!
Bra storlekar oxå tycker ja...

Kul med fullproppad bil,,, Mmmmm. Kul med shopping duuu....

Snuffe tackar och skickar blöta pussar tillbaka =)

Stor kram j

Fröken Fräken sa...

Hihi! Nog hade ni säkert kunna få i någon påse till!! ;-) Jag hoppas atg jag hittar lite kläder i Sthlm, men risken är stor att jag bara besöker inredningsaffärer...

jessi sa...

Härlig helg du haft, kul med dansen! Ser ut som att helgen var lyckad shoppingmässigt med!

kram

Anonym sa...

Men Pernilla, du glömde ju att nämna det viktigaste som hände under shoppingdagen i Helsingborg... Att du träffade mig, hi hi =) Hoppas vi cs snart igen.
Kram Maria

Caroline sa...

Låter som en rolig dag! Ha det bra!