tisdag 5 maj 2009

Så glad!

Hej! Nu tänkte jag avslöja vad det var för positivt som jag pratade om för några veckor sedan som kanske skulle hända! Igår blev det klart, tror iaf jag kan ropa hej nu och vara lycklig! Jag har blivit fastanställd på mitt jobb, och jag är så oerhört glad och lättad!!!! Har varit många turer fram och tillbaka, men nu ser det ut som det är bestämt!!! I dessa kristider kan man nästan inte tro det är sant! Dock arbetar jag på komvux, och det väntas ett enormt uppsving nu i och med alla uppsägningar, så vi kommer få mer att göra framöver, och det är jag väldigt glad för! Ja, inte att folk blivit arbetslösa naturligtvis, men att jag iaf kan känna mig lite mer säker. Fast helt säker är man ju aldrig!
Idag har jag dock inte varit lika glad som igår, min mage är inte bra och jag har så himla ont i ryggen, vad nu det kan vara ... Nu känner jag mig lite bättre och ska ta mig ner till lilla Hörvik för att titta på sambon som spelar match. Hoppas bara inte jag och syrran blåser iväg, är riktig storm ute idag. =(





Så här glad var jag igår!!! Inte lika positiva tongångar idag!




11 kommentarer:

jessi sa...

vad underbart för dig, GRATTIS!

jag fick också fastanställning när jag började mitt nya jobb för 2 måndader sen o det känns så skönt dessa tider!

kramisar

Anonym sa...

Pernilla då ! som du säger, - "lilla Hörvik" *hi hi* tycker du Hällevik är så mycket större *hi hi*
Roligt att du fått fast jobb !!
Speciellt i dessa tider !!

Titti

Från koja till slott sa...

Titti: Ha, ha, menade ju inte så! ;) Jag VET att Hällevik inte är så stort heller! =)
Hur går det med ert husletande förresten?

Kram

Anonym sa...

Dåligt :-(
Vi hade ett som var perfekt !!
Men när det beskiktigades så var det fukt i det :-(
Kostar för mycket pengar och tid att laga.
Nu bor vi i valjeviken och trivs kanon. Ska få nyrenoverat i dagarna (alla rum tapetseras och tak målas) så jag har packat ner hela lägenheten. Bor princip i en bananlåda nu *hi hi*

Är SÅÅÅ sugen på IKEA sen, love it !

Hur gick det på matchen ??
Min bror tränade med HIF i vintras, men valde att gå tillbaka till Hanö IF.

Ha det fint, kramiz

*titti*

Från koja till slott sa...

Titti: Vad synd. =( Men fukt är inget roligt, så ni gjorde rätt i att strunta i de! Det var vår största fasa här innan vi fick besiktningsprotokollet, men ingen fukt så långt ögat kan nå trots husets höga ålder!

Hörvik vann med 4-1, Pelle gjorde ett mål på straff! ;)

Favoriterna sa...

Åhh, vad härligt. GRATTIS GRATTIS. Måste kännas toppen i dessa tider.
Ha det gott.
Kram och grattis igen!!!

Fröken Fräken sa...

Vad glad jag blir för din skull!! Det är ju så lätt att bara se allt som är dystert, att det är som att man till slut tror att det inte händer några bra saker. Men det gör det ju!
Men tråkigt med maggen och ryggen, hoppas att det är något som snart går över.

Anonym sa...

Grattis grattis!!! :)

Kram Malin I&D

Grodmamman sa...

Grattis till fast anställning! Kommer ihåg när jag fick min och vad glad jag blev, mammaledig som jag var just då!
Hoppas att du snart mår bättre i magen också!
Kram

Livet på Marbogården sa...

Grattis, roligt att någon får jobb i dessa tider:)

Inspirera Mera sa...

Grattis, vad roligt att höra!!
Kram Sandra