torsdag 28 maj 2009

Lite ombyte förnöjer

Hej hopp! Torsdag idag, snart är även denna arbetsvecka slut, går ju supersnabbt! Imorgon påbörjar vi arbetet med andra halvan av golvet i vardagsrummet, så snart, snart blir det enhetligt och vi kan börja möblera och dona precis som vi vill ha det!!! Längtar!! ;)
Vill även passa på att tacka för alla fina och rara kommentarer jag får! Tyvärr har inte tiden räckt till att kika in hos er alla, har varit dålig på det på sistone. Hoppas snart det lugnar ner sig lite och att mer tid finns till att spana runt härinne!


För någon vecka sedan blev jag så less på det gröna som jag haft som accentfärg i v-rummet. Min favvofärg (förrutom vitt) är lila/aberginue, så jag bytte runt lite och vips så kändes det redan bättre!


Så här såg det ut innan ...



Och nu ....













Privata bilder

4 kommentarer:

In my house sa...

Men duuu, du får ju skaffa dig en liten Bebis kanske!!! så att jag kan få sy pyssel pynt till honom/henne =)

- Det är det som är så kul,, enkelt å bra med accent färger! förändringen blir alltid slående med lite doning!!!!

Kraaam j

jessi sa...

Jättefint, kul att ändra med små medel hemma!

kram

J sa...

Hej! Fin smak du har, och väldigt trevlig blogg. Är nyfiken på var din soffa är köpt?

Må gott!

/J

zalina sa...

Gillar din stil!

Var har du köpt lampan i fönstret? Och dom två långa smalar krukorna? Urläckra ;)