torsdag 7 maj 2009

Heeelt såld!!

Hej! Nu är jag tillbaka från "Inredningspartajet" hos Emma! Och guuuud säger jag bara! Superfina saker och mitt ha-begär väcktes så klart till liv direkt! Tyvärr glömde jag kameran hemma, min klant!! Blev en del beställningar kan jag lova, och jag kommer själv att boka in ett party där jag är värdinna, måste ju visa resten av min bekantskapskrets dessa underbara saker! Det fanns verkligen allt, från kuddar, vaser, ljuslyktor, underlägg, handdukar, plädar till barn- och djursaker mm. mm.! Kunde nog köpt hur mycket som helst, men fick hejda mig med tanke på att jag själv ska ha ett party, så det kan ju bli riktigt dyrt det här! ;)


Hoppas på snabb leverans, brukade ta mellan en-två veckor, så det är ju ändå hyfsat snabbt! Jag glömde ju förvisso kameran, men ni MÅSTE kika in på deras hemsida, www.zbh.se, och se vilka underbara saker de har! Titta, njut och inspireras!!


Till Emma & Company- TACK för en supertrevlig kväll, med massor med inspiration, skratt och trevligt sällskap! Är så glad att jag fick vara med, men min plånbok är nog inte lika glad! ;) Ha ha ...




Bild lånad från Zelected by House

5 kommentarer:

Cattis sa...

Där får man in o kolla...låter som en riktigt härlig dröm fast på riktigt!! :)

sara sa...

Hej Pernilla!
Var inne på homepartyts hemsida... verkar vara riktigt trevliga prylar. Var det normala priser eller kanondyrt?
Jag skulle verkligen vilja ha ett party, vem är det som säljer?
Du kan väl kolla upp det och maila mig. Mailadress står på DK:s hemsida.
Kram Sara

HelenaT sa...

Hejhej!
Visst är det fina saker... Jag har tidigare köpt 2st ljusfat som jag har på väggen ovanför en skänk, blev supernice!
Väntar bara på att Linda skall få hem ljuslyktorna oxå (skall komma till hösten) som jag tänkt ha på skänken under faten.
Skall på ett nytt party på måndag,kul!
Vi synes säkert på någon av "vallarna"... den gröne eller stranden ;o)
Kram Helena på backen

In my house sa...

önskar dig en mysig helg :)

Kraaam josse

(och stort grattis till jobbet) skönt

Emma B sa...

Hej Pernilla!

Tack själv, det var kul att du ville komma=)Det fanns verkligen mycket fint! hoppas du blir nöjd med dina köp, jag hoppas jag får ett hus snart att sätta mina fynd i=)

kram Emma