lördag 9 maj 2009

Rudolf med röda mulen!


Hej på er! Har inte så mycket att säga ikväll förrutom att jag just nu känner mig mer död än levande! Är superförkyld och har ont i alla ben i kroppen. Dagen har spenderas ute med mamma och syster medan sambon spelat match i Rödeby, tyvärr blev det förlust med 0-3. Mamma hade lovat att hjälpa mig att rensa i trädgården eftersom vi ska lägga singel i rabatterna, så jag proppade i mig en massa alvedon och fullföljde arbetet. Det är jag så glad för, men min kropp och förkylning säger nog emot mig där! Bilder på vad vi gjort kommer imorn. Just nu kunde jag lätt konkurrera ut självaste Rudolf med röda mulen lätt som e plätt med min vistna och sönderfrästa näsa! :S


Igårkväll fick jag ett ryck och slängde ihop en tavla att ha ovanför sängen. Vet ej hur länge den får hänga där, men än så länge får den duga!
Inte klart ännu i sovrummet, men det kommer, inom en snar framtid, i hope!

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Snygg tavla du har pysslat ihop! Det är ännu något jag skulle vilja göra, men tiden finns aldrig!:)
Krya på dig!
Kram

jessi sa...

Vilken fin bäddning du har på sängen, fina kuddar o tavlan passade ju jättebra in!

Anonym sa...

Härlig blogg med mycket inspiration! o krya på dig =)

kram Malin

Maria sa...

Vad trist att du är hängig.... och ändå lyckas du ånga på i din galna takt:)

Tå får ta hand om dig och kroppen. Vila är ju ändå den bästa medocinen vet du.

Krya på dig nu vännen

Kram Maria

Livet på Marbogården sa...

Fin tavla och krya på dig:)

Malin Winbladh sa...

Vackert tyg till tavlan, ser härligt ut att få krypa ner i den sängen på kvällen!
Hälsar
/malin