torsdag 28 maj 2009

Dansbild

Hej! Blev inget bloggande igår, hjälpte Oksana med att montera ihop det sista av hennes möbler. Kan bara säga att vi är fetgrymma på att sätta ihop Ikea-möbler vid detta laget!! Igår pillade vi ihop vitrinskåpet "Billy" och en "Malm-byrå"!! Stolta som tuppar var vi, fast kan erkänna att vi var vääääldigt trötta! Blev mycket fniss och trams mellan varven, men upp kom de tillslut iaf!




Har lunch nu på jobbet, så jag tänkte slänga upp en dansbild på min grupp från helgens uppvisning. Kan ni gissa vem som är jag på bilden??? ;)








Bild lånad från Blekinge Läns Tidning

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Har Oksana flyttat hem från Saudi Arabien eller ska hon ha boende på båda ställena? Nyfiken fråga bara, så du behöver inte svara!:)
Här brukar jag vara en hejare på att skruva IKEA-möbler! Jag gör det för det brukar bara vara jag som orkar läsa instruktionerna. Och sambon fick bittert erfara att man måste göra detta och inte ha för bråttom sist han skulle skruva ihop en Billy-bokhylla. Tror att han hade skruvat ihop den tre gånger innan allt satt där det skulle!:)
Kram

Från koja till slott sa...

Grodmamman: Nej då ingen fara! Hon har flyttat hit över sommaren, Christian kommer hem snart så de tillbringar sommaren i Sverige. Sen bär det iväg igen!