tisdag 25 maj 2010

Blixtens place!

Huuu vad det blåser ute idag! Verkar som om vädret har beslutsångest; regn-sol-regn-sol, gaahhhh hatar när det är sådant väder! Vet ju inte vilket ben man ska stå på! Ett som är säkert är att det är så kvavt på ngt sätt, i alla fall här hemma. Eller så är det bara jag som har mina sedvanliga värmevallningar, kan nog vara så vid närmare eftertanke! Jobbigt och gå omkring och känna sig klibbig och dan.

Tänkte visa er en liten kik på Blixtens rum. Än så länge inte så färdigmöblerat men i alla fall färdigRENOVERAT, såå skönt! Blixten kommer ju ändå inte sova där inne den första tiden ändå men det är så skönt att ha det klart så man kan samla alla h*n:s saker därinne!













Privata bilder

Idag fyller svärfar år så det blir en sväng till dem för lite kalas och god mat! Må så gott! =)

7 kommentarer:

Anonym sa...

OJ, är HELA rummet vitt???

Pernilla sa...

Nej, det ser du väl????? Det är ju BLÅTT!

SOFIE sa...

Åh supermysigt!! Där kommer h*n trivas bra sen!! =) Massa kramar!

Lisa sa...

Vad fint det blev! Där har han varit "ihärdig" Pelle.. Gillar bokstäverna i fönstret. Mycket snygga och välgjorda ;-) Kram <3

Lis sa...

Så mysigt, blev jättefint!

Janni sa...

oo så himla mysigt rum :)

Ja det babygymmet är så fint, vi köpte det i hbg i en butik som säljer massa olika saker, men jag tror att http://www.gabriellasleklada.se/ har det också :) Hoppas ni hittar det! Kramar

Zaliina - Gravid i v 29 - sa...

Visst är den! Jag kommer nog önska mig en sån pall till doppresent åt lill*n när det är dax! Underbar!

Näje, bilderna är från sista programet av 'Arga snickaren' ett av mina favorit program :)