måndag 3 maj 2010

Efterlysning!

Denna dagen har spenderats i hemma, som vanligt! Inte mycket man kan ta sig för när man är begränsad rörelsemässigt! Sambon har varit duktig och målat i Blixtens blivande rum. Tog dock ett tag eftersom han också är begränsad, ha ha! Är en del kvar, men det kommer bli bra. Det kliar verkligen i mina fingrar när jag ser honom pyssla, jag vill ju med! =( Älskar att måla och dona och känner mig nyttig när jag gör något. Nu kan jag i princip bara sitta och titta på, trist.

Snart är iaf vår veranda klar, blir nog supernajs! Genast börjar min hjärna surra om hur jag vill ha det där, hur det ska se ut. Jag har tidigare stött på ljusklot, sådana i järn/smide som så många har hängandes vid sina ytterdörrar/entréer, fast i silver. Har bland annat sett dem i vår lokala inredningsbutik Liv Interiör, men de verkar ha tagit slut där.

Finns det någon därute som förstår hurdana jag menar och i så fall vet ni vart man kan få tag på ett sådant? Skulle passa perfekt på vår "nya veranda"!




Typ ett sådant här fast det ser silvrigt ut!

3 kommentarer:

Anonym sa...

karibakka har... sölvesborg

Janni sa...

hihi tack så mycket! Den är från fisher price, vi köpte den på babyland! :) helt underbara färger! Hoppas allt är bra med dig! kramar

Pernilla sa...

Råkade kika in och såg att du väntar också barn, jag med :).
Imorgon är BF för mitt del men jag tror det kommer blir övertid, vilket gör mig tokigt.
Vill att bebis ska komma ut :).

Förresten fin blogg du har och spännande se vad ni renovera, om jag har uppfattat rätt så är din pojkvän snickare? Det gör min pojkvän med ;).

Ha en toppen dag/ Pernilla.