tisdag 14 oktober 2008

En liten beställning

Är så trött nu! Har haft kvällskurs i kväll, har det alla tisdagar. Jag blev så hungrig på vägen hem att jag var tvungen att beställa en pizza. Känns lite syndigt att äta det på en tisdagskväll, men jag tyckte jag var värd det! Det har alltså inte blivit något gjort i huset dessa två dagarna på grund av jobb och annat. Imorgon bär det nog av efter jobbet för att inhandla lite nödvändigt material till målningen på ovanvången . Vill ju bara komma igång nu!
Som jag skrivit innan är jag ett stort fan av ljuslyktor i alla de former. Så igår slog jag slag i saken och beställde hem dessa två godingar från Ljuva ting. Har velat ha sådana länge, och nu när de var på rea var jag ju tvungen att slå till!


1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.