fredag 24 oktober 2008

Ha-begär ...

Äntligen fredag! Igen! Som jag nämnt tidigare går veckorna supersnabbt, känns inte som man hinner med! Tänk att det bara är en vecka tills huset är VÅRT! Kan inte fatta det ... Idag har vi varit på banken och skrivit på alla papper, så nu är det klart. Kan ju säga att man blir mer och mer förvirrad efter man varit där. En sak vet jag iaf, och det är att det kommer bli tufft framöver. Blir definitivt inte det ekonomiska liv man är van vid, men det är det absolut värt!

I morgon blir det en heldag i huset. Vi ska flytta över så mycket möbler härifrån som vi får plats med på ovanvåningen. Pelle ska sätta upp gipsskivor på väggarna och så blir det mer målande. Imorgon får vi även hjälp av min snälla pappa!

Har besökt Furniturebox hemsida några gånger, finns en hel del godbitar! Dock har jag hört lite blandade omdömen från de som handlat därifrån. Bland annat att de inte fått de varor de beställt, fördröja leveranser mm ... Kanske någon läsare som har erfarenhet därifrån?











Denna underbara Barcelona fåtölj väcker iaf ett enormt ha-begär hos mig! Tänker mig två stycken framför kakelugnen med en grå fårskinnsfäll på ett vitt golv framför. Supersnyggt!


Bilder från Furniturebox

Inga kommentarer: