tisdag 28 oktober 2008

Min första utmaning!

Igår fick jag min första utmaning av Leena! Det var så mycket annat igår att jag helt glömde bort att svara. Men idag tänkte jag ta itu med den!


Reglerna för utmaningen är följande:

*Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag är en väldigt lätt person att umgås med, smälter bra in bland de flesta människor.

2. Jag ÄLSKAR att prata! Har ett väldigt stort behov av att öppna munnen i alla situationer. Fråga min omgivning! =)

3. Är faktiskt väldigt sparsam när det gäller pengar, trots att jag är ett stort fan av både inredning samt kläder

4. Blev vald till Sölvesborgs lucia 1999. Var minsann riktigt stort på den tiden!

5. Jag och min sambo träffades när jag var 16, skulle fylla 17, och han var 19. Har hållt ihop sedan dess. Vi är idag 26 och 28 år. Firar 10 års-jubileum den 9 Juni 2009.

6. Äter väääldigt mycket godis, för mycket! Syns kanske inte så mycket på figuren men på tänderna!! Tyvärr....Är även beroende av tomater!

7. Jag är väldigt envis och ger mig inte så lätt om jag verkligen vill ha något. Sambon brukar kalla mig bortskämd.... Vet ej var han fått det ifrån!


Nu utmanar jag:

Mitt vita hem

Hilleshög

Taklyftet

Fröken Fräken

Maria & Henrik

3 kommentarer:

Linda -Galleri Palla sa...

Hallå där! Jag tror jag står över denna gång är jag rädd, har för mig att jag redan svarat på denna utmaningen tidigare.. Sorry!

Från koja till slott sa...

Lina: Helt ok, har inte rikigt koll på vilka som har gjort den!
Kram

Anonym sa...

Kul att läsa lite om personen bakom bloggen :-)!! Ha det så bra!