måndag 20 oktober 2008

Fattar inte ...

Jag fattar inte varför vissa bilder inte går att klicka upp så att de förstoras! Fungerade i något gammalt inlägg, men inte med de bilder jag la in igår! Mycket lustigt... Hmm...

Har precis kommit hem från jobb, trött som en.... jag jag vet inte vad! Det bär nog ändå bort till huset för att måla lite mer, vill ju att det ska gå framåt! Sambon är dock inte lika road, men ska försöka få honom på andra tankar! Vi är lite olika ibland, jag är den som vill att allting ska gå snabbt, flyta på, så man ser resultat, medan han tycker att det får ta den tid det tar! Jag är lite allergisk mot just de där orden just nu! Fattar inte varför män (läs min) kan ta det så lugnt medan vi kvinnor vill att det ska gå snabbt och att allt helst ska göras på en gång.... Ja ja, ibland är det kanske tur att vi är så olika!

Förresten har min absoluta favvoaffär Gina tricot öppnat en webbshop! Upptäckte det idag och blev helt överlycklig! Kanske inte så bra tajmat för plånboken just nu dock.....


Ha en bra måndagskväll!
Kram Pernilla

1 kommentar:

Taklyftet sa...

Jag känner igen mig, min man är lika dan och jag får också allergiska reaktioner på det :)
Men ibland har de rätt, varför stressa ihjäl sig.
Du får ha en fortsatt bra vecka!