lördag 11 oktober 2008

Tapetrivning

Nu har jag kommit hem efter en dag i vårt hus! Har rivit tapeter i vårt blivande sovrum samt i ett annat rum på ovanvåningen. Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara, faktiskt riktigt kul! Snabbt gick det också, fast vi är inte riktigt klara ännu. Dock uppstod det en lite mindre trevlig överraskning när vi rev tapeten runt fönstret. Det visade sig att vi nog måste byta fönsterna i sovrummet innan målning eftersom det rinner in vatten från dem. Det såg man tydligt på tapeterna vi rev ner.... Inte mig emot dock! Vill ju ha fina, nya fönster, helst i hela huset men det får vänta. Det är ju mindre kul för plånboken om man säger så...

Tog även lite bilder. Tänkte lägga upp dem senare. Nu ska jag slänga mig i duschen och sen ut och äta med mina goa tjejkompisar!

Ses senare!
Kram/P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Kul att du bloggar, ska bli kul att följa. Det ska även bli kul att träffa er ikväll! Kram //Emma

Vimsingen sa...

Ska bli jättekul och få följa er resa!
/Vimsingen

Anonym sa...

åh en ny blogg jag inte läst innan, kul :) trevligt med lite nytt!