onsdag 25 februari 2009

Före och efter ...


Hej svejs! Fortfarande dålig, inte kul alls! Känner mig till och med sämre idag än igår! Dagen har spenderats i sängen med alla tre katterna runt mig, tur att man har lite sällskap iaf mitt i allt elände.


Igår kom fönsterfodret på plats i vardagsrummet, så nu är det bara fönsterna som ska målas sen ska jag äntligen få hänga upp mina fina Mairo gardiner! Som sagt det går sakta, men säkert framåt!




Hittade inga bättre före-bilder!


























Ignorera hur det ser ut utanför, ingen vacker syn för tillfället! =)
Privata bilder

3 kommentarer:

Malin sa...

Så snyggt ni har hunnit få det. Stort och luftigt med mkt plats, det gillar jag.
Tror att ert vardagsrum är lika stort som vår lägenhet=)
Trappan i tidigare inlägg är ju suuupersnygg, ni har det toppenfint!!


Kram

Från koja till slott sa...

Malla: Åh tack så jättemycket för din fina kommentar! Den värmer oerhört såhär när man är sjuk! =)
KRAM

Favoriterna sa...

Åhh, vad fint det blir. Ni jobbar på bra.
Krya på dig nu!!
Kram Jessica