fredag 20 februari 2009

Lite ljus en fredagskväll

Hej hopp! Äntligen fredag!! Känns som om det inte var länge sedan jag skrev det. Veckorna går onekligen snabbt, tyvärr har även helgerna en tendens att göra det. Ikväll ska vi bara mysa framför Let´s dane, sambon är och hämtar pizza just nu. Idag kände ingen av oss för att laga mat så det fick bli en fettbomb till middag, helt ok för mig en gång då och då!

Imorgon ska jag och min kära syster samt hennes kompisar slå klackarna i taket, ska bli så kul! Var ett tag sedan så det ser vi fram emot! På dagen ska jag ev. köra och titta på lite golv till vardagsrummet. Vi får se om sambon hinner hänga med, han spelar nämligen match imorgon. Som "fotbollsfru" är man väl skyldig att titta på det med i kylan. Håll tummarna för att det blir lite mildare imorgon! =)


Som jag nämnt tidigare är jag riktigt tokig i ljus och ljuslyktor. Mitt motto är att man aldrig kan ha för många! Här ser ni mina senaste köp samt hur det ser ut hos oss en mörk fredagskväll ....



















Privata bilder


Önskar er alla en trevlig helg!!!

Kramar Pernilla


8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad den svarta va fin. Vart har du köpt den?

Trevlig helg!

Från koja till slott sa...

Maria: Tackar! Den hittade jag faktiskt på ICA maxi! Ibland kan man göra riktiga fynd, även när man handlar mat! =)

Kramar Pernilla

Anonym sa...

Jätte fina ljuslyktor, ha en jätte mysig fredagskväll!
Kram Rebecka

Anonym sa...

Nej ljuslycktor kan man verkligen inte få för många av.
Hoppas ni får en härlig helg och att d inte fryser allt för mycket vid planen.
Kram kram

Anonym sa...

Ica Maxi, det va inte illa. Har kollat på andra bloggar & de har oxå köpt en del fint på Ica Maxi (I like)

Anonym sa...

Hej Pernilla!
Det ser så mysigt ut på alla bilderna och vilken
fantastiskt vacker kakelugn
ni har,vilken tur att den är vit,eller hur? Det ska bli spännande att följa ert val av golv i v-rummet.
Kram Marita

Anonym sa...

Hej hej!
Det ser suuupermyyysiigt ut i er soffa! Man får lust at bara slänga sig i den! :)

Den där fina ljuslyktan från Village kikade jag på i fredags, var så nära att köpa den i gult till hallen. :) Men då blev det en liten prydnadshoj i stället. :)

Kram kram

Malin I&D

Anonym sa...

Grön färg är ju så fin. Så du har sett Marimekko skålen och lyktorna live?? Nu blir jag ännu mer sugen på att köpa de.

Kram