onsdag 11 februari 2009

Nytapetserat!

Halloj!! Idag har vi fått ett helt nytt rum känns det som! Svärmor har varit här och tapetserat åt oss i vardagsrummet, så nu är fondväggen bakom TV:n klar!!! Och jag kan säga att all min tveksamhet över om jag valt rätt tapet eller inte är totalt bortblåst!! Tapeten är så klockren och så himla fin!!! Den passar helt perfekt!! =) Ha ha, märks att jag är glad va?? =)


Nu känns det som att det börjar hända saker på riktigt!! Nu är det taklister som ska målas och sättas dit, listerna runt fönstret likaså, golv som ska läggas och murstocken ska målas med "knottrig" vit färg!! Låter säkert som supermycket, men för oss är det en BRA bit på vägen!! SEN kan vi äntligen börja med det jag ser fram emot mest, nämligen köket!!!!

Ursäkta den dåliga bildkvalitén!
Privata bilder
Förresten tack för era värmande kommentarer angående vår vän Gittan. Dock är det inte vi som behöver era tankar, utan hennes familj. Jag tänker på dem varje dag i deras stora sorg ...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Suuuuuuuper snyggt tjejen!!!
Den är grymt snygg Kyoto, tycker den blir finare och finare för varje gång jag ser den! :)
kram

Anonym sa...

Såå himla fint det blev =)

Kram Emma

Anonym sa...

Snacka om snyggt! Jag har ju som sagt funderat på denna tapet till TV rummet och detta gör ju inte mig mindre sugen! RIKTIGT SNYGGT!!!Kram

Anonym sa...

väldigt snyggt...vill du få mer insperation,så gå in på www.styleroom.se

Anonym sa...

Det blev ursnygt!
Det gör inget att bildkvalitén inte är så bra. Vi kommer ju snart förbi och kollar!

Favoriterna sa...

Men Åhhhhhhh vad snyggt det blev. Det där ska ni vara supernöjda med.
Du vet att vi har slutbesiktning idag va!! :-)
Kram Jessica

In my house sa...

Det blev ju super fint!!! passade som en smäck 0) 0)
många kramar j

Anonym sa...

Tjuuuusigt!! Ser så ombonat och fint ut. Och fräscht!

Kram Malin I&D

Olivia sa...

Väldigt snygg tapet:)

Anonym sa...

Japp! Du gjorde ett jättebra val...den skulle jag lugnt kunna ha bakom TV, inte för rörig...

Ha det så gott!!

Josefin Brorhed sa...

vilken snygg tapet! :)