lördag 7 februari 2009

Ibland blir det faktiskt bra!

Tack för alla hjälpande kommentarer angående mitt lilla dilemma med tapeten i vardagsrummet! Dock är det fortfarande väldigt svårt, imorgon kör jag till Mairo och hoppas innerligt att jag kan bestämma mig! Tror det lutar åt Kyoton nu faktiskt, men vi få se ....
Idag har jag varit så duktig! Jag har målat fönsterkarmar (nåja, grundmålat) och fönsterbrädor. Igår köpte vi nya fönsterbrädor att ha nere i vardagsrummet. Dock fanns de bara med 10 cm intevall, alltså 120 cm, 130 cm osv. Vi har 128 cm från karm till karm så vi kommer bli tvungna att kapa lite, närmare bestämt 2 cm. Men idag fick jag ett ryck och tänkte att jag testar att måla de befintliga vita, det är faktiskt inget större fel på dem! Och jag tycker faktiskt att de blev helt ok! Så nu blir det till att byta de vi köpte igår. Svärmor tyckte absolut att jag skulle köpa nya, så vi får väl se vad hon säger om det hela! Bilder kommer imorgon!'
Ikväll ska jag och min vän Carro bara ta det lugnt och mysa med pizza och godis framför Melodifestivalen! Spännande startfält måste jag säga! Vet faktiskt inte alls hur det kommer att gå!
Ha en underbar kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vilken fin blogg! Kikar tillbaka!


Emma

Anonym sa...

Vad tyckte du nu om melodifestivalen då?? Hampe smet ner i källaren ikväll..hehe. Han avskyr festivalen, men enligt mig så måste den ju ändå ses. Tradition ju:P Kram

Anonym sa...

Tror du gör ett jättebra val.....

Ska bli spännande att se den uppe.

Så du målar oxå.....nja jag målade inte så värst mycket igår jag var "arbetsledare" ist, gött!