onsdag 18 februari 2009

Idag är ingen vanlig dag!

Hej svej! Idag är det ingen vanlig dag, för idag fyller min älskling 29 år! Ha ha, han börjar allt få lite åldersnoja, närmar sig ju trettio med stormsteg! Själv är man purung, endast 26 och ett halvt, mycket viktigt att poängtera det där halvåret! =) Nu har vi ätit en god middag, och snart blir det lite god efterrätt i form av blåbärs/hallon paj med vaniljglass! Ska bli mumma!

Igår målade jag klart fönsterbrädorna i vardagsrummet, är väldigt nöjd med att vi behöll de gamla istället för att köpa nya. Just nu har vi elementskydd framför elementen, men dem har vi tänkt ta bort för att måla elementen vita och istället ha de synliga. Men så fick jag syn på jättefina elementskydd från Lundbergs, som skulle passa bra in här! De matchar även fönsterbrädorna väldigt fint, så vi funderar faktiskt för att fortsätta köra på skydd framför elementen fast i modernare tappning ....





Man ser hur våra fönsterbrädor ser ut på första bilden. Vi funderar på ett elementskydd i vitt så klart, fast det får bli i den höjd som den andra bilden visar.
Bilder:Privata och lånade från Lundbergs

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åldersnoja vid 29. :-) Det var roligt! Vad ska då jag ha vid 33? ;-)

Tror att elementskydden skulle bli jättesnygga hos er. Vitt är fint! :-)

Anonym sa...

Vilken mysig kväll :-)

Var på förmedlingscentralen i måndags, shit vad stort det var !!!

Kan göra många fynd där, speciellt om man är lite kreativ och hittepåig :-)

*Titti*

Anonym sa...

hej Nilla,
Det va ju riktigt snygga elementskydd, det trodde man ju inte att det fanns. Tror dessa kommer passa bra! har du hämtat dej efter helgens shoppingbravader? det har jag, men dock inte min ekonomi =) haha

Kram //Emma W

Fröken Fräken sa...

Äsch då, vilka ungdomar ni är!! Inte är det något att ha åldersnoja över.

Jag tycker helt klart att ni ska satsa på elementskydd, kunde jag ha det här skulle jag absolut satsa på det!

Men, inte gjorde det något att du missförstod det med sänggaveln! Absolut inget att be om ursäkt för. Herregud, med mina idéer så skulle man ju kunna tro att jag hittar på vad som helst... ;-)