fredag 13 februari 2009

HELG!!!!

Gud vad skönt med helg, äntligen!! Sitter nu med ett glas vitt vin och bara njuter av att ha två lediga dagar framför mig. Snart blir det tacos och mys framför Tv:n, favoriterna denna kväll är Postkodlotteriet och självklart Let´s dance!



Imorgon blir en rolig och hektisk dag! Jag och mina söta vänner Carro och Emma ska ta en heldag i Kristianstad för lite shopping, ska bli så kul! Carro och Emma har precis flyttat till nya lägenheter, så det blir nog en hel del inrednings -och möbelaffärer som besöks kan jag tänka mig! =) Min favoritbutik Village kommer definitivt få sig ett besök, är sugen på en hel del saker därifrån!



Sedan ska jag försöka måla klart fönsterbänkarna här hemma och eventuellt ta listerna med när jag är igång. På kvällen ska jag och Älskling bara vara hemma och mysa, det är ju Alla hjärtans dag! Blir lite god mat och tilltugg. Tycker det är lite överskattat med denna dag egentligen, man älskar ju inte mer bara för att det är en speciell dag. Jag försöker visa Pelle varje dag att jag uppskattar och älskar honom över allt annat, även fast det kanske inte alltid lyckas! =)

5 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Jag har också utropat "Heeeelg" extatiskt idag! Jättehärligt, jag känner verkligen hur jag behöver en pysselhelg. Låter också kul med en shoppinglördag. Det verkar bli kallt här, så jag funderar på att mest hålla mig hemma..

Anonym sa...

Härlig med helg och jag är faktiskt ledig ända till imorgon eftermiddag.

Mysigt med en shoppingtur.....

Har varit på Village 3 ggr denna vecka och älskar den butiken men stora plånboken behövs när man är där, finns så myyyyyyycket snyggt nu! Du kommer att hitta massor!!

Ha en bra dag och lyckat till med shoppingen!!

Anonym sa...

Wiiiihooo! Nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig klar för dagen, ska bli så kul att ses!!! Kram Emma

Anonym sa...

Har varit i beställt tapeten nu. Nästan 800 spänn rullen. *Puh* Tog i lite i nederkant med antalet rullar eftersom vi inte får lämna tillbaks det som blir över. Bättre att efterbeställa det som saknas. Trodde ju i mitt stilla sinne att vi skulle få med oss tapeterna idag för jag vill ju sätta igång direkt. :-D Just nu håller vi på att jaga valnötsgolv. Blir en riktig sovrumsmakeover. :-P Inte bra att du pratar renovering på jobbet för jag blir ju pank när jag med blir sugen på att renovera...

Från koja till slott sa...

Camilla: Ha ha, ja det är dyrt att ligga på topp! =)

KRAM