måndag 9 februari 2009

Himlen har blivit en ängel rikare ...

Idag har varit en fruktansvärd dag. Min mammas bästa väninna och en mycket nära vän till familjen har somnat in. Hon har varit svårt sjuk i cancer och har på bara några veckor blivit allt sämre. Idag orkade inte hennes kropp mer så nu är hon hos änglarna och familjens söta hund Lady får äntligen träffa sin matte igen. Allt känns så himla ofattbart, obegripligt, fel och fruktansvärt orättvist. Hon var full av liv, alltid glad och positiv och en underbar väninna åt min mamma. Jag kommer aldrig glömma hennes röst, glada skratt och positiva energi, hon kommer fattas oss så otroligt mycket. Tankarna går självklart till hennes familj, man och dotter. Jag kan inte ens tänka mig hur otroligt fruktansvärt detta måste vara för dem. Ord räcker inte till en sån här dag ....
Vila i frid Gittan, bortom all smärta, vi kommer aldrig att glömma dig .....
*Mina tankar går till er idag, jag hoppas att ni finner styrka att på något sätt ta er igenom det här ...*

8 kommentarer:

Maria sa...

Kraaaaam till dig och de dina!

// Maria

Favoriterna sa...

Åhh, jag är ledsen!! Skickar en stor kram till dig. Ta hand om dig och familjen.
Kram Jessica

Anonym sa...

Usch så sorgligt, beklagar!

Anonym sa...

Uscha jag hatar denna dumma cancern.All kärlek till dig och dina! Vet hur det är min mamma har canser och verkar aldrig bli frisk förklarad av denna cancer.
Jag beklagar det som hänt din mamma vännina. <3 Hade bra kram// http://blomsterknoppar.blogspot.com

Malin Winbladh sa...

Stor kram och all medkänsla
skickar
/Malin

Anonym sa...

:( Så ledsamt! Jag beklagar...
En stor kram till dig och din mamma.
Förstår att sorgen är obeskrivlig. :S

/Malin I&D

Anonym sa...

Vad fruktansvärt!
Vi tänker på dig!
Kramar

Brunkullan sa...

Kramar
Susanne