fredag 27 februari 2009

Livsfarligt

Ja, så var det fredag kväll igen. Dock känns det nästan som vilken annan dag som helst för mig eftersom jag legat sjuk nästan hela veckan. Dock har vi myst till det med tända ljus och en underbart god kasslergratäng som min snälla mamma kom förbi med. Tack mamma, du är verkligen guld värd! När sambon kom hem idag hade snickarna som ska rita vårt utbygge ringt till honom, så på tisdag kommer de! Ska bli sååå spännande! Har så många idéer, så nu gäller det att få ner dem och se hur det verkligen ska se ut.

Förresten, så är det rent livsfarligt att ligga hemma och vara sjuk samtidigt som lönen trillar in på kontot! Hi hi! Det har blivit en hel del klick på diverse shopping-sidor, kunde inte styra mina fingrar! Är så sugen på vår och sommar nu så det blev lite påfyllning till garderoben. Dock dröjer det väl tills man kan använda det! Men den som väntar på nåt gott ... =) Detta slank bland annat ner i "shoppingbagen" ....










Trevlig fredagskväll på er alla!!
Bilder från H&M och Brandos

3 kommentarer:

Anonym sa...

Din stackare. har du varit sjuk hela veckan! Hoppas du känner dig lite piggare nu i helgen då!
Duktig du varit och klickat med ser jag, dessutom snygga grejer! Man kanske skulle göra några snabba klick.. Åker ju till Spanien om prick en vecka! :)
kram

Fröken Fräken sa...

Ja, jag håller med, att inte får man in den riktiga helgkänslan när man är sjuk. Försöker komma igång att orka göra något men... herregud, det är ju sååå spännande med Vasaloppet så klart att man måste kolla på det (hm, en smula ironisk var jag allt där) Har förbjudit mig själv att kolla in webbshopar, jag tycker att jag köper alldeles tillräckligt i alla vanliga affärer... Hoppas att vi båda kryar på oss snaaart!

Anonym sa...

Hej tjejen!
Hoppas att du mår bättre nu!
För mig är det tvärt om.Mina helgkänslor kommer i och för sig också på fredagen, men i mitt fall är det pga att det är den dagen jag jobbar:-)
Nu är det bara fyra veckor kvar, sedan kommer vi ner!!!