söndag 8 februari 2009

Lite bilder!

Precis hemkommen från mamma och pappa. Där bjöds det på god räkpaj och sallad med goda ostar, perfekt söndagsmiddag med andra ord! I eftermiddags målade jag fönsterbrädorna ett slag, blev faktiskt bra. Tror som sagt att vi satsar på att inte köpa nya, utan behålla de gamla. Får se sen när helheten är klar här nere hur de passar in, så än så länge får de duga! Lägger upp lite bilder på hur de ser ut för närvarande, ska stryka dem ett lager till hade jag tänkt.


I fredags fick jag hem mina lampor från Ellos. Älskar verkligen dem, de blev superfina!









Så här såg fönstret ut före målning av fönsterkarmar och fönsterbräda. (Bilden är tagen innan vi satt väv på väggarna).




Och detta blev det färdiga (nästan) resultatet. Ignorera det superfula handtaget på fönstret samt det hiskeliga elementskyddet. Det ska väck, och elementet under ska målas vitt. Detta fönster kommer dock att försvinna i och med utbygget.
Privata bilder

1 kommentar:

Anonym sa...

Ameeeeen Pernilla dåååå.. Det är klart att du vågar!! Det är världens goaste tjejer som jobbar där, jag lovar att dom inte bits *blink* Typiskt att jag inte var där i dag dåååå.. kram