torsdag 19 februari 2009

Lite shopping

Hejsan! Idag hade H&M Home premiär på nätet, det var nog inte undgått någon inredningsintresserad! Blev några beställningar för min del, men trodde de skulle ha lite mer roliga saker faktiskt! Får väl hoppas på att de utökar sitt utbud kanske, trodde ju att de skulle sälja de där fina siffrorna som de hade i sin reklamkampanj. Dock tycker jag att deras sortiment kändes fräscht och prisvärt, fast det återstår väl att se när man får hem varorna. I slutet av nästa vecka kommer mina, spännande!
Det här fastnade jag för och klickade hem.
Idag har förövrigt varit en jobbig dag, Vi har sagt farväl till Gittan ... Nu hoppas jag att hennes familj kan finna styrka att ta sig igenom det här och att Gittan finns på en bättre plats, där hon fått frid ...

2 kommentarer:

Malin Winbladh sa...

Oj har de haft premiär nu, ska in och kolla vad jag tycker. Precis som du har jag haft förhoppningar om prisvärda snygga saker!
Trevlig helg
/Malin

Anonym sa...

Visst jag kommer från Blekinge. Tycker också att den är världens bästa plats poå jorden men arbete och sambons utbildning drog iväg oss till Linköping en stund. Bott här i snart 4 år men har planer på att flytta neråt igen om sisådär 2 år kanske.

Gillar din blogg förresten :)

Rebecka