tisdag 24 februari 2009

Sjukling! =(

Jaha, så var det visst min tur att hamna i sjuksängen! Efter att nästan alla i vårt arbetslag legat sjuka i omgångar har man bara väntat på att "åka dit". Vaknade i natt med fruktansvärt ont i halsen. I morse när klockan ringde kände jag mig urkass, så det var bara att ringa och sjukanmäla sig. Usch, tycker inte om att vara hemma från jobbet, men blir man sjuk så blir man. Dagen har spenderats i sängen och soffan. Orkar knappt vara uppe, utan ligger mest och småsover. Förkylningen börjar smyga sig på också, jag som trodde att jag "bara" skulle drabbas med halsont ... Trist, speciellt när det är så underbart väder ute! Och jag som skulle måla här idag, får nog ta och skjuta fram det känns det som ...


Har trots allt funderat lite på hur jag ska inreda hallen där uppe. Har kommit fram till att jag gillar det marina, klassiska temat, ,med vitt och blått. Blir nog superfräscht, också med tanke på att huset ligger vid havet! =) Har hittat ett fint sideboard på Ikea som jag är väldigt sugen på att köpa!


























Bilder från Ikea, Pappelina och Iittala





4 kommentarer:

Malin Winbladh sa...

Är de randiga kuddarna också från IKEA? Ursnygga!
Hälsar
/Malin

Från koja till slott sa...

Malin: Japp, det är de! Supersnygga!
Kram Pernilla

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Tack för din "kik" hos mig!

Och hoppas att du kan välja från H&M-katalogen...själv kom jag av mig...vill ha såååå mycket *ler*

Krya på dig, och må så gott!
L

Anonym sa...

Supersnyggt med vitt o marint, särkilt till ett hus vid havet som du säger:) Fina saker du har valt. liatorpbänken har vi också kikat på till stora hallen:) Kram